When you smile, I smile

Hej på er allesammans! Igårkväll var jag hos Fanny och vi bara snackade och käkade jordgubbar med smält choklad, och ja.. det blev ganska misslyckat för chokladen smakade bajs typ. Haha! Men så går det alltid för mig och Fanny när vi lagar mat eller gör något annat, det blir alltid för mycket eller så blir det äckligt! Ilandsproblem.. (;

Idag drog jag hem till henne igen, vi tittade på andra avenyn och tog det lugnt bara! Awesome :)
Hon kommer om cirkus 10 minuter och hämtar upp mig, för vi ska nämligen stå och sälja korv vid lindvallen när damerna spelar (vet inte riktigt om det är damer eller herrar, men shit the same)

Så vi hörs mera ikväll! OCH ELIN OM DU SER DET HÄR, SKA VI GÖRA NÅGOT IKVÄLL?! KOMMER HEM TYP VID 21:00 RINGER DIG DÅ!

Peace // Amanda


Jag och Elin för någon dag sen, visst är hon brun sen sin resa i turkiet?!?!?! gaaaaash, i'm avis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0